Saturday, February 9, 2013

status baru

Assalammualaikum kalian semua,

Alhamdulillah kita bertemu lagi setelah sekian lama tidak menulis blog.
bukan tak mau tulis, tp tinggal seketika sebab mahu menumpukan perhatian pd study. almaklum la, final year ditambah lagi dengan exam Lembaga lagi la bertambah bz..

btw, untuk pengetahuan anda-anda semua, saya dh bertukar status sekarang
single---> engaged. alhamdulillah kami telah membuat keputusan utk bertunang selepas 4 tahun berkenalan dan seterusnya akan berkahwin.

pada 16 SEPT 2012 kami di tunangkan dalam majlis yang serba serbi ringkas. hanya ahli keluarga dan saudara mara srta kenalan rapat yang hadir. 

tak ada pelamin, tak ada balai bagai.. cukup hanya di bilik saya disatungkan cincin oleh makcik beliau. asalkan mengikut adat. tak perlu nak besar-besar. takot nanti majlis mngalahkan majlis perkahwinan tapi tak sampai kejinjang pelamin ( selisih ). baju saya pun simple sahaja. tak ada bling-bling, tak perlu nak tempah ngn bridal mana untuk wt baju, hanya dibuat oleh ahli keluarga sendiri iaitu kakak. makup juga tak perlu nak pnggil makandam makeupkan.. main belasah je.. hahahahaha..

tak nak mengomel panjang-panjang.. saya amat mengharapkan doa dari kalian semua agar hubungan yang saya bina ini akan berkekalan dan akan diteruskan sehingga kejinjang pelamin.. Amin..











sekian,
jumpe lagi next entry ^_^

No comments:

Post a Comment