Thursday, February 16, 2012

sumbat cili kat mulut kau agak-agak pedas x....



Assalammualaikum guys... hari nie aku nak bercerita tentang mulut la kan... macam-macam yang boleh kita cakap mengenai mulut. mulut murai ade, mulut muncung, mulut jeber ( dlm bhse jawa ) mulut manis, yang paling susah nk jage mulut tempayan. haaa.. amek kau sape-sape yang bertuah akan menjadi bahan untuk dicerita oleh si mulut tempayan ni.. mulut tempayan nie kalau aku tutup rapat-rapat, simen tepinyer mesti kau tak bercerita lagi kan.. 

memang benci, memang menyampah la aku dengan perangai kau yang ala-ala bagus nie..

nak tau x nape tetibe buat entry baru then nak mengamuk2 tak tentu pasal, ? sebab dek kerana mulut tempayan nie la yang buat aku hangin satu badan. kau kalau tak tau hujung pangkal, kau tak payah la cerita bukan-bukan ok.. kau dah tak ada kerja laen yang kau nak buat ker drp menyibuk hal org laen, pecah belahkan ikatan silaturahim antara sesama manusia...?? please  la manusia. 

puas aku mengingat balik ape yang aku dh terlepas cakap.. sory, aku xjumpe dan aku xingat pn aku pernah cakap macam 2 sebab aku xpernah buat pun kn... kau dah tanya aku, aku jawab la, yang kau nak menokok tambah bende yang tak de dah kenapa.. baek kau tukar je course, pergi amek wartawan sane.. senang sikit kau nak bercerita pasal orang laen... naseb kau la sebab aku nie pelupa orangnyer, so aku tak ingat aku bercakap dengan sapa, klau aku ingat memang aku amek sekilo cili, aku sumbat-sumbat kat mulut kau macam sotong sumbat.. nakk??? sotong sumbat memang sedap, tp mulut yang disumbat dengan cili memang tak sedap la kan...


haaa...sotong sumbat nie la sedap


benda nie kalau sumbat kat mulut kau yang besar tu best gak

p/s : untuk orang yang bermulut tempayan tu, tolong la ubah-ubah perangai kau tu,  tunggu la satu hari nanti Tuhan nak tunjuk kat kau, semua org akan bercerita pasal kau pulak.... 

RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL..

ok..babai!!


No comments:

Post a Comment