Friday, February 17, 2012

hari yang sungguh awesome


next entry lagik..... hahahahha
kali nie aku nak bercerita pasal bufday my love. around seminggu yang lepas...  bufday yang bertarikh 4 Feb tak dapat aku nak sambut, so aku sambut minggu depannyer...

tak ada ape pn yang leh dibanggakn dengan apa yang aku buat nie.. tp cukup la dia bangga ngn semua yang aku buat untuk dia.. sabtu tgh ari tu kiteorg kuar cam biasa.. jalan-jalan Batu Pahat. tapi tak banyak aku nak luangkan masa berdua,. 

sebelum aku sampai ke rumah dia, aku g singgah Secret Recepie for order kek untuk dia la.. dengan tak banyak bunyi aq datang and tempah blueberry chesee cake. lepas tu baru la aku pergi rumah die, sampai-sampai rumah je, die ajak aku g amek ibu dia kat hospital, urmmmm masuk hospital coz ada komplikasi kt kidney. then pergi makan cendol kat pesta. degan ibu dia baru kuar hospital, tak patahkan semangat dia, pergi lagi berjalan at bandar batu pahat.. hahahhaha ibu,ibu... bosan la tu duduk hospital beberapa hari ni.. urmm xpe la.. semoga ibu cepat sembuh..

 lepas hantar ibu balik rumah aku pn terus kuar karok.. melalak sakan la.. sampai 2 jam kt dalam 2.. 
pas maghrib tu aku complot ngn akak dia, kiteorg kuar secra senyap-senyap untuk ambil kek yang aku tempah td.. tak lama tu dia terus call

Dia : sayang kat mana 2?
aku : kat bank nie teman Nonie g cucuk duet ( tipu sunat )
Dia : kuar nape tak bagitau b? kuar senyap-senyap je, pergi bank mana tu? laen kali      nak kuar tu bagitau la, nie tak, tau-tau dah hilang.
aku : blurrrrr~~~ tak tau dah nak cakap ape lagi
aku : ye2.. nak balik dah nie, sory b...
dia : haaaa...alang-alang dah kuar tu g tempah satay sekali 100 cucuk..
aku : okey~~~
 hhahahaah... kena marah coz tak bagitau nak kuar.. hampeh betol...

then 1 family dia g shopping kat c4, dah penat shpping kiteorg pn balik
sebelum tu g amek satay yang dah kiteorg tempah tadi. tengah seronok makan-makan aku pn senyap-senyap kuar pergi amek kek kat kereta. 
berdebar-debar jantung nie takot tibe-tibe dia kuar plak kan...
 then aku pun masuk dalam balik dengan penuh cover.. heeeee tak lama 2 akak dia pun masuk dengan bawak kek yang dah aku kuar kan tadi... sambil nyanyi lagu happy bufday... (sweet x..??)

amacam.. seronok x b ngn semua nie.. huh! mestila terharukan.. klau xrase ape-ape taun depan tak nak buat apa-apa lagi.. kehkehkeh


hope u happy for this sayang


chocolatehomemade
hasil kerja tangan yang sungguh menakjubkan.... he3 
( saya nak awk gemok )


No comments:

Post a Comment