Tuesday, January 3, 2012

PENYAKIT 'M' TELAH MENYERANG



Assalammualaikum guys... hope u all sentiase chat ok... huhuhu entry kali nie aku nk cerita ckit la tentang pnyakit yg aku alami yang telah menyerang aku bermula arinie ( 3/1/12 )...

memang leh gile kalau terus ikotkan dengan penyakit aku nie... ikut hati mati... wahhhh gitu sekali ayt.. kehkeh

penyakit "M" yg aku alami adalah penyakit MALAS.. hua3.. doktor pn xde ubt nk pulihkn penyakit nie.. hanya aku sahaja yg leh ubati.. 

bile start je semester, start kuliah mulela... mood cuti masih ade... mlas betol!!! dah semester 5 dh.. arghhhh.. bahu aq terase senget sblh dh nie... bertambah beban yg akn ditanggung... 
tapi untuk tahun baru nie... aq kene halang penyakit 2 dr mnyerang aku, antibodi aku kene kuat!! yeahhhhh
azam 2012..!!! 

haaa.. nie azam tok tahun 2012 aku :

  • --> menjadi pelajar dan senior yang cemerlang
  • --> menjadi manusia yang berguna
  • --> menjadi wanita yang lemah lembut
  • --> jangan malas nk study ( stdy smart )
  • --> menjadi anak yang di harapkan
  • --> menjadi lebih bersopan santun terhadap pesakit
  • --> yang paling penting LULUS LJM



huhuhhu...banyak rasenyer azam 2... xpe.. pelan2 ade lg 12 bulan tok aku lunaskan... kehkeh

apepun aku xnk lg tido dalam kelas cm td...!!! ngntuk tahap gaban... hapuskan penyakit MALAS dalm diri nie...
chaiyokkkk..!!!

No comments:

Post a Comment