Saturday, January 14, 2012

lama-lama boleh bankrup macam ni..

NEW ENTRY..

assalamualaikum semua... yeppiii..!!
memang seronok la kn weekend nie.. 

bukan ada apa-apa pun... bila semua orang bercakap-cakap mengenai keenakkan tutti frutti, aku pn nak pekena jugak...

huhhh... akhirnya, dpt makan gk setelah lama mengidamkannya.. he3...
suke..! suke..! suke..!

now tutti frutti dah ada kt Batu Pahat.. rasenyer makin kerap la aku makan bende alah nie..... lame-lame tauke balak pun boleh bankrup ma....sebab harga die mmg xboleh nk lawan la kn..
tapi pikir tentang keenakkannya.. ahhhh..!! x kesah la... 
dan untuk kesekian kalinya, aku makan bende alah nie 2 kali dalam sehari... cool x..??? kehkehkeh..

first ofcoz la aku g makan ngn MY LOVE with her sister, n 2nd time aku g ngn fmly aku.. naseb baek sebelah malam pekerje laen.. klau x, mesti die cm aku.. ngeh3...
aku try la flavor vanila + lychee... mmg cool la... n NONIE plk try coco + grapes.. tp flavor grapes kurang sikit la.. but ok la...



Si comel.. ( berangan nak jadi model Tutti Frutti )




xsabor dah budak nie nk makan..cisss!!



with Nonie



ok dah.. babai!!!!

No comments:

Post a Comment